پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3778
-
الف
+

ضبط سریال «ایراندخت» به پایان رسید

ضبط سریال «ایراندخت» به کارگردانی محمدرضا ورزی به پایان رسید.

ضبط سریال «ایراندخت» به کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه کننده‎گی  مصطفی شریفی به پایان رسید.

به گزارش آی فیلم به نقل از روابط عمومی مجموعه،  مراسم پایان تصویربرداری سریال «ایراندخت» ساخته محمدرضا ورزی ۲۸ فروردین در منطقه لاله زار تهران برگزار شد. در این مراسم علیرضا برازش مدیر شبکه یک، محمدرضا میرتاج الدینی، احد آزادیخواه، زهرا ساعی و محمداسماعیل سعیدی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند. همچنین حسین پاکدل، داریوش کاردان، شکرخدا گودرزی از بازیگران، محمدرضا ورزی کارگردان و مصطفی شریفی تهیه کننده به همراه دیگر عوامل سریال در مراسم بودند.

وی با اشاره به حواشی ای که برای قسمت های مرتبط با مینی سریال «ستارخان» پیش آمده بود بر احترام به قوم بختیاری تاکید کرد و گفت: ما قصدمان جسارت به هیج قومی نبود، همه اقوام پیشینه دارند، همه ایرانی هستند و زیر پرچم ایران زندگی می کنند. من فکر می کنم یک سوءتفاهم پیش آمد چون برای ما لرهای بختیاری بسیار ارزشمند هستند و ما شخصیت هایی مثل علی مردان خان داشتیم.

ورزی ادامه داد: رسانه ملی نیز توجه زیادی به اقوام دارد و من هم وظیفه خود می دانم که تاکید کنم احترام به همه اقوام ایرانی برای ما وجود دارد. در سریال «ستارخان» هم صحنه ای بود که باعث ایجاد سوءتفاهم شد. دشمن از سوءتفاهم ها کوهی می سازد که بهره برداری خود را داشته باشد درحالیکه هر یک از ما به قومیت های مختلف تعلق داریم، من خودم تبریزی هستم و به تمام اقوام احترام می گذارم.

 سریال «ایراندخت» اثری تاریخی بوده و  زوایای پنهان تاریخ را بیان می کند. سکانس پایانی این سریال در عمارت مشیرالدوله در منطقه لاله زار تصویربرداری شد.

غ.ن/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر